söndag 7 mars 2010

Att lämna spår efter sig

"Kravet att ni kommenterar varandras arbete för med sig behovet att hitta varandra.
Att kolla i val av tjänster-listan, är ett första steg.
Att hitta till den aktuella studentens blogg är nästa steg. Och där tar det oftast slut."

Jag gjorde på så sätt att jag kollade vilka som hade valt samma steg som mig val av tjänster och kom då fram till att vi var ungefär 5-6 st eller något sånt. Jag gick och läste dessa bloggar och försökte lämmna lite spår efter mig. För att uppfylla kraven och även av eget intresse kommenterade jag Robin Larssons blogg den 24 februari 2010 12.28. Han hade skrivit ett blogginlägg om Wiki - finns det några bra användnings områden?

1 kommentar:

  1. Hej

    Denna kommentar kan inte räknas som en refererad kommentar.

    Det saknas således kommentar för alla dina moduler.
    /Ann Nilsson

    SvaraRadera